hejsöndag

simon kom vid två, någon timme senare när vi skulle göra våfflor så skar jag mig i tummen medans jag skar äpple, det började blöda ganska så ordentligt. Det var inte precis så att det slutade heller. Så i två timmar så gick jag runder i huset och försökte få stop blodet i tummen. Det gick åt helvete.
Lovisa kom och käka upp fruktsalladen som jag offrade min tumme för!
Sen kom familjen hem. Dom inte speciellt glada, så vi flyttade ut till den lilla stugan och kolla på 'det spökar' Filmen som min gamla klassen gjorde i sexan, fyfan vad roligt, tårarna bara sprutade!
Imorgon sticker både blåa & gula på prao, underbart!
längtar redan..

-synd att man kan bli så blind så man utesluter omvärlden

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0