bli friskfriskfrisk!

då är man hemma i sin ensamhet!
helt ensam..
jättesuper ensam!
allt pga den jävla hjärnhinnesinflammationen >_>
nu orkar jag inte gå runder och va sjuk
så när kommer någon visa mig dom där tabletterna
som verkligen funkar?
det är bara att springa över och berätta vad dom heter
för jag tänker INTE vara sjuk på tisdag! >:(
fan vad orättvist!
jag vill också kunna vara med mina kompisar och ha
skit kul varenda dag. nej den här sjukdomen har
"bäst föredatum" på tisdag morgon! och även om det inte är borta
så tänker jag inte stanna hemma! >:(



nu fick jag ont i huvudet, så jag går och lägger mig!
-ännu ett inlägg som gör era kvälllar!-

pussviktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0