HEJFINTVÄDER!

OMG!
my är på sitt första disco
fick ingen bild på henne, men fan vad söt hon var :D

jag kommer ihåg mitt första disco väldigt väl!
det var i 3:an, och jag dansade med tobbe hela tiden
jag hade jätte mycke glittrig ögonskugga och superlockigt hår
Jag kommer också ihåg att jakob tog micken och sa att han älskade mig
sedan ställade han sig på ett bord drog ned byxorna och dansade inför alla
fast det är väll tur att människor har ändrats från 3an, eller har dom det? o.O

snart kommer linda, sen sticker vi ner till hamnen där tim,lina & lollol väntar
vi ska köpa pizza, sen hoppas jag på att vi tänder en mysig brasa vid stranden
nicenice, ha det braao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0